lördag 31 oktober 2009

Segt men produktiv

Ja idag har jag bara slöat runt. men jag gjorde klart en tecknad bild som jag började på för några dagar sen och sen gjorde jag en till. Igår var jag på halloweenfest igen, hos Pablo som var väldigt stiligt utklädd till Sweeny Todd. Jag var ursprungligen postapokalyptisk krigare, men efter som ingen riktigt förstod vad det innebar blev jag zombiejägare, vilket är typ samma sak :P Det var en riktigt bra kväll.






























Bilden till överst är på Robert och mej, vi var matchande älvor på förra festen och den andra bilden är också från förra fredagen, med några smärre modifikationer, som håret och bakgrunden ^^
Jag funderar på att göra julkort, men skulle behöva lite hjälp med att komma på motiv. Nårga förslag kanske?

farväl!

2 kommentarer:

  1. Oh, båda bilderna är helt underbara:) väldigt fin frisyr på den andra också;P

    -Robert

    SvaraRadera
  2. Tackar :D det är ju typ min drömfrisyr så tack ^^

    SvaraRadera