lördag 17 oktober 2009

Underbara värld! (obs! inte ironiskt)

Ja, nu är det så här att jag känner att mitt liv är helt totalt briljant och ultimat och balanserat osv. och jag har vart väldigt dålig på att göra inlägg osv, men jag har ju knappt varit hemma, jag flänger runt överallt och kommer hem vit tio tiden nästan varje dag så det blir lite svårt att klämma in datorn bland alla vänner. Men nu såhär en lördags morgon med citron i håret och en kopp te som kallnat brevid mej kände jag att jag behövde skärpa till mej.
Så jag var hos Anna förra veckan och vi tog några bilder för att visa hur snygga mina bilder blev utskrivna i stort format, och hur bra de passade överallt i huset ^^






Max som hjälpte mej fick också vara modell.
Och nu i onsdags när jag var hos Anna fotade jag världens mysigaste ljud. "Vad då fota ljud? är hon tossig?" Ja lite tossig är jag allt, men jo jag har fotat världens mysigaste ljud. Ett halsband för att vara exakt, och det pinglar på ett helt obeskrivligt mjukt och melodiskt sätt. Jag var helt fascinerad och hänförd :D




Jag har även sytt en tröja/topp/wannabe korsett eller vad den nu ska betecknas som. Jag har fått höra att den påminner om en kockjacka, men jag tycker den är jätte fin och är sjukt stolt och nöjd över/med knäppningen.Dock är det svårt att ta foto på sig själv, men jag gjorde några tappra försök och lyckades med en bild iaf ^^


Och igår var Robert och Soffan hos mej :) det var en fantastisk eftermiddag och kväll. och vi bestämde oss för att spendera större delen av deras lov tillsammans, vi ska lura med Rebecka också så vi kan ha ett organismlov :D
Soffan och jag plastade in Robert för skojs skull. Han var inte jätte nöjd över det.
Och innan mina kära medorganismer kom så plockade jag mynta och la på tork så jag kan få lite te i vinter med.
Det var nog det som har hänt. Ha en fantastisk dag/kväll/natt/morgon eller när ni nu läser ^^
Peace out!

3 kommentarer:

  1. och jag missade =( ser helmysigt ut ^^ Robert klär i plast, pojkvaskern :D

    // Förste Apostel, Slynan

    SvaraRadera
  2. Robert är en sann skönhet och skönheter klär väl i allt? Men ni har lov vecka 44 och jag är nästan helt säker på att soffan har lov samtidigt :D

    SvaraRadera
  3. Jag älskar inplastningen <3

    / Kajsa, kjohansson.webblogg.se

    SvaraRadera